Teen wolf

Hejsan!
 

Torsdag en vanlig dag som inte kan gå fel! eller? 
Ne men dagen börjar med att gå upp tidigt och gå till en tråkig kurs och sen hem ge katten mat och sedan fara iväg igen och handa mat med familjen.
Jag har ldrig varit med om någon så jobbigt i hela mitt liv... Jag gick runt och tänkte på allt onyttigt som fanns som chokladkaka med grädde och pizza och pasta oh allt sånt där, förstår inte varför jag tycker inte ens om chookladkaka eller grädde och pizza och pasta har jag itne haft sug på jätte länge.
aja jag klarade av det provet med min hjärna... eller mage!
kom hem gjorde mig klar för att träffa kusinerna på middag trevligt!!
sedan kom jag hem HEM och satte mig och kollade ikapp på serier jag följer tre stycken just nu haha 
 
Pretty Little Liars, Teen Wolf och The Originals

Mycket bra serier må jag säga och kollade på de senste avsnitten på swefilmer och jag dog och dampa lite på alla... inte så himla bra jag kan knappt vänta på nästa vecka när de kommer ut ^^ Ser mer fram emot PLL och Teen Wolf än The Originals för den har inte fångat mig så mycket som de andra två ^^ 
 
Så...
Nu sitter jag här i min soffa och fundera på att gå och lägga mig när jag upptäckte att klockan inte var sen alls.
Ne ipren och en serie till kanske innan jag ska sova, Japp det låter PERFEKT!
 
 
 
Lots Of Love Mother Fookers<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: