Hellu

Hej dudes!!
 
 
Så jag har fyllt 22 år :D yey mig ^^ imorgon blir det en liten fest för min släkt ^^ med tårta och skit snack 
 
Så igår och idag har jag städat som en jävla cp barn.
 
igår måla jag klart och gjorde fönstrena rena. 
idag skulle jag göra stor städningen men sluta med att jag vart barnvakt.
så jag kom hem klockan 8, så kom peter och hjälpte mig med saker. sen så fastna jag framför datorn.... fan oxå. 
Men jag slog på musik och satte igång klockan 11 hahaha
så nu har jag stor städat tv/sovrummet, dammsugit och skurat tagit upp skit och gjort såååå fint :D
nu ska jag diska så mycket som jag orkar. och imorgon ska jag fort som FAAAAN skura och dammsuga i köket och badrummet och slänga skit och spruta runt massa gottigott doft och lufta så att alla tror att jag är en duktig tjej som har det så vackert och fint och att det luktar gott hos :D ihihih 
 
sååå TAGGA!!! släkten kommer inte för än 6 så ska hinna :D 
 
sen på lördag blir det att åka hem till Erika och äta tårta och göra sig fin och sen ha en fördelsedags fest med fina vänner :D 
10 st blir det gött ^^ röka snusa vattenpipa och sprit på HÖG NIVÅ och JUST FAN jag måste köpa alkohol imorgon hahaha :D 
sen på söndag blir det att tvätta lite :D 
 
sen ärre måndag igen ^^ 
 
aja det är var jag ska göra ni får ha det gött 
 
 
 
 
BYE MOTHER FOOOOKERS oxoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: