OMG?!?!?

Hallå 
 
Jag fick typ reda på en sak typ NU!!
 
Ville kolla på film oh ville ha en speciell skådis med i den filmen så jag sökte...
 
 Julianne Hough! som är med i Rock of ages... 
en av mina favorit filmer!!! btw trodde det var hon som var med i Pitch Perfect....men Nej det är ju 
 
Brittany Snow!!! :O
 
Så här sitter jag och tänker är helt dum i huvudet...
 
så googlar på dem två och ser att de är fett lika och kunde va syskon....
 
Kolla här!!
 Hon i gul är Brittany Och hon i svart/vit är Julianne 
What tha hell?!?!?!
haha deras ansikten, ögon, ögonbryn,  mun är lika typ inte näsan men omg oh båda sjunger underbart fint....
 
jag är förvirrad och tänker lägga detta på sidan men fy fan va chockad jag vart... är det bara jag? eller har alla redan fattat att de är fett lika eller är det ba fel på mig??
 
AJA
 
ha det bra era töntar :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: