Kurs

Hööjpååreej som vi bönder säger!
 

Jaha vad fan ska man säga?!
Jag sitter på en av världens tråkigaste kurser oh väntar på att klockan ska bli inärheten av 12 så man kan gå hem.
Ja jag vet, jag ska inte klaga... men jag tänker göra det iallafall för att idag är mitt vänsta öga svullet...? WTF alltså
allergi?? det är något i luften som får mig att nysa och mina ögon svullnar huvudverk och allt skit..
Så men andra ord sitter jag med ett öga som jag kan se med, snorrig, huvudverk och jävligt irri.
Jag låter som en jävla tånåring som hatar sitt liv och kommer med sina töntiga slang och tror hon är något... 
Men idag är en sån dag... Hoppas det går över!!
 
 
Ah men va fan...

Har inte tid att skriva mer just nu, ska söka någora jobb och ser riktigt jävla cool och smart ut!! ^^ 
 
Lots Of Love Mother Foookers<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: