Hejsan!

Hejsan och välkommna till den nya bloggen!! 
 
Förut hade jag en blogg som hette Oagoa, ingen aning om den finns kvar eller ej men whatever...
I den här bloggen får ni följa mig mina drömmar och saker som händer i mitt liv! och så klart mina underbara vänner och familj!
 
vem är jag?
Jag är en tjej på 21 år och är en rolig galen töntig tjej som inte riktigt vet vad hon vill göra med sitt liv än och det är också det ni kommer få följa också ^^ 
Min stora grej är musik och har alltid varit! jag vill alltså hålla på med musik i mitt liv det är ungefär det jag har listat ut än så länge!
Min andra stora grej i mitt liv är min familj och mina vänner <3 mina puttisar vad skulle jag göra utan dem ^^
Jag har massa djur 5 katter en har dock gått bort R.I.P murre<3 en hund Kelly pluttan<3 och älskar alla lika mycket! Prinsen är min pärla i mitt liv och jag känner mig verkligen som hans mamma! aka han är en svart söt galen ceepäää katt ^^
Jag är 1,69cm lång....
och är naturligt blond men just nu är jag både brunett och blondin haha
Jag har en helt fuckt up familj vilket jag älskar, de består av... Pappa, Mamma, två bröder och två systrar.
Min ena syster har en dotter som jag älskar mer än själva livet! 
Henne kommer ni se mycket av för hon är min prinsessa <3
Ja nu får ni fan inte veta mer ^^
 
 
aja nu ska jag hoppa in i duschen vilket jag egentigen skulle ha gjort igår men jag somna
lol...
 
lots of love your mother fookers<3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: