alla hjärtans dag ???

Tja!
 
Här sitter jag och mår dåligt... spytt som ett ceepäääbarn men bättre ut än in??
Ja så var det någon jävel att allahjärtansdag är denna vecka.... well fooook that eller hur?!
Jag orkar inte med den dagen... den sämsta dagen i världen... tills jag får en kille haha då är det säkert bra.
Men just nu är den sämst!!
 
Så jag mitt förjävliga singel tänker sitta hemma och glo på skräck den kvällen inget gulligull...
 
Men vem vet jag kanske bli förvånad!! ^^
 

Ne tror inte det men man kan ju försöka bygga upp något bra med den dagen som att det är fredag och att jag mår bättre till dess..
 
Jamen ha det jävlig gööttrååå
 
Lots Of Love Mother Foookers<3
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: